Przedstawiciel ds. sprzedaży wewnętrznej z jez. niemieckim - praca hybrydowa [Poland]


 

Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zlokalizowana jest w Poznaniu, ponadto mamy oddziały w Warszawie, Gdańsku oraz we Wrocławiu.

Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.


Przedstawiciel ds. sprzedaży wewnętrznej z jez. niemieckim - praca hybrydowa

Nr ref.:


Twój zakres obowiązków:

  • Nawiązywanie i rozwijanie relacji z klientami na rynku niemieckojęzycznym
  • Prezentacja rozwiązań IT oraz świadczenie usług doradczych w obszarze technologii informatycznych
  • Aktywna obsługa klientów, w tym odpowiedzi na zapytania oraz prowadzenie negocjacji cenowych
  • Monitorowanie rynku i konkurencji
  • Raportowanie wyników sprzedażowych


Nasze wymagania:

  • Minimum półroczne doświadczenie w obszarze sprzedaży
  • Chęć do nauki zrozumienia produktów i usług związanych z branżą IT
  • Znajomość języka niemieckiego i angielskiego na poziomie bardzo dobrym (min. B2)
  • Kompetencje interpersonalne oraz umiejętność nawiązywania trwałych kontaktów z klientami.
  • Umiejętność negocjacji
  • Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone obowiązki

Nasz klient oferuje:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
  • Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze IT i sprzedaży
  • Szkolenia oraz dostęp do najnowszych narzędzi i technologii
  • Przyjazne środowisko pracy i wsparcie ze strony doświadczonych kolegów
  • Bogaty pakiet benefitów tj. prywatne ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, platforma MyBenefit

$ads={2}


 

.

$ads={1}

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال